25,04,08

Lalala

Okej, jag är vääldigt dålig på att blogga just nu. Vet inte varför men har som tappat suget :(
Ska försöka få ut något vettigt nu iaf :P

Började på en ny låt idag. Den är till min alldeles speciella vän Ida nilsson, ska spela den för dej när den är klar, hoppas du gillar den :)



Sen så har jag ju en till väldigt fin kompis som heter Sofia lu. Hon har alltså ritat av mej på sin bild lektion när man fick välja vad som helst som motiv. de va rätt så sött av dej :*



Alltså... de va ungefär det ja orkade med att skriva idag. Kommer ändå inte fram till något vettigt :S
blää.
Ikväll ska jag iaf till Simon det blir mysigt :) har inte träffat han sen.. söndas? huh, ja sakna han.
För nån dag sen kom vi på att vi inte har varit med varandra på "riktigt" ( dvs mer än typ 3 timmar) sen i... Påskas ?! Det är helt klart inte bra! hmm vi måste ändra på det.



Föresten, har jag berättat att Warg har tappat bort mina nya solglasögon som är använda 3 gånger? hahah det har han iaf, fint vah :)? Det var faktiskt så här att jag faktiskt glömde dom hos han.. men hur som  helst, sen skulle han ta me dom på skolan men glömde självklart bort det. Sen kom jag en dag och frågade vart dom var och han svarar "jag vet inte"...... jag trodde han skämtade med mej men icket.. och eftersom vi hade så flyt den dagen så hade hans föräldrar haft vårstädning dagen före, ni tror inte att dom kastade bort en massa "gamla" solglasögon på hans rum? Johodå :D fast snäll som Warg är så sa han att han skulle betala nya, dom var ju ändå inte så dyra så (A)
Till min överraskning idag så fick jag faktiskt ett mail av han, gissa vad det stod?
" Vad du än gör idag så gå inte och köp dej ett par nya solglasögon ;)!"
hahah jag tror han faktiskt hittade dom ;D Och glad blev ju jag för det :)!!   Slutet gott allting gott helt enkelt =D

nu borde jag ju ha en bild på Warg eftersom jag tydligen gjort en trend i det här inlägget och haft en bild om dom jag pratat om... ehrm men jag har ingen bild på han.. så tyvärr :(

Kommentarer
Postat av: Ida

Näe så gullig du är! :D

2008-04-26 @ 16:57:33
URL: http://idacnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0