18,12,08

Dunderkuppen



Har inte varit en så ansträngande dag idag måste jag erkänna, även fast jag trodde det imorse när jag vaknade. Men vi har mest tittat på dunderkuppen, vilket förövrigt  var väldigt trevligt :)

Våran klass (ES2d) hade tänkt ställa upp med ett eget lag men pga. sjukdomman osv blev det inte så många som skulle spela, jag var en av dom som bangade, därför värvade vi in en massa ES2a:are och därmed hette vårat lag ES2 ;) Vi vann hursom helst första matchen med 3 - 1 mot handels sedan kom SPFL 2:orna och spöade oss med 3 - 0 meen vi vann iaf en match så jag tycker vi ska vara stolta :) Något intro hade däremot inte hunnits med att fixa så dom fick boila ihop nåt just före, det blev ganstah looken och lite ackapella. Först rövartrion och andra gången millitärmarscshen vilket var uppskattat :) Sen måste jag få ta och säga att de lag som hade gjort ett fartyg i kartong, klätt ut sig till sjörövare osv va riktigt bra, intro mässigt iaf ;) grymt angagerade iaf !

Just ja, jag glömde säga att jag fick VG på EOS:en :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0