21,12,08

It's monday morning and Im feeling great


Fotograf: Ida Nilsson
Modell: Jag

Nu är det så att kl är 09.30 och jag är vaken! Ganska pigg till och med=) Snart ska jag och mamma iväg till stan för att titta på nya glasögon åt mej, jag har nämligen börjat få ont i huvudet igen om jag inte använder dom.. har ju inte behövt ha dom på jätte länge nu menmen de är väl lika bra att passa på att skaffa sej några snygga då :) Sen ska Sofia möta oss på stan, vara smakråd åt mej och sen ska jag hjälpa henne att hitta några fina vinglas. Det var länge sen vi var med varran så jag ser fram emot det :) Hon hade tydligen en massa att prata om som inte alls är ovanligt ;) Men de är ju bara trevligt att nån av oss har ett liv. haha. Nä nu ska vi dra oss mot stan, önska mej lycka till.

Kommentarer
Postat av: Ida

åh, hitta några fina glasögon nu! :) jag tycker att det är snyggt med glasögon (och det säger jag inte bara för att jag har egna ;))

2008-12-22 @ 11:56:19
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har läst ungefär hälften av första boken ;)

2008-12-22 @ 18:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0