24,12,08

Standing by, broken tree



God Jul allihopa!
Tyvärr är jag inte på jul humör, vill bara försvinna under täcket och aldrig mer behöva komma upp. Det är skrämmande hur mycket en person kan ödelägga ens liv, hur få sekunder kan påverka ens sätt att tänka och vara. Vet inte varför det blev så här just nu när det borde vara den bästa tiden på året men man kan väl inte alltid vara miss sunshine. Borde sluta älta i det gamla och försöka se framåt men det är inte så lätt, och när man äntligen börjar glömma och släppa taget, varför är det alltid just då man påminns. Förstår inte varför människor fortsätter försvinna när dom lovat att alltid finnas där för en. Och vad tjänar det egentligen till att bråka när det egentligen inte finns någon annledning? Jag är trött på att inte låtsas om folk som en gång legat en varmast om hjärtat, det är menigslöst och framför allt gör det ont. Jag vill sluta älta i det gamla och gå framåt med lätta steg men nånting sliter i mej, får mej att tveka. Jag hatar att jag är så jävla rädd.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kände mig också väldigt nere igår kväll.. hoppas det är bättre med dig nu! god jul sötnos <3

2008-12-24 @ 20:41:44
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0