26,12,08

Julafton



Eftersom det nu har varit juldagar (som man självklart ska tillbringa med familjen?) så har jag inte hunnit uppdatera nånting men nu ska det bli ändring på det :) Jag hade en väldigt mysig julafton även fast det inte riktigt blev någon julkänsla (missade ju kalle anka..) men jag får ta igen det nästa år ist ! Dessutom hade jag roligt med kameran ( jag agerade fotograf hela kvällen så jag måste skicka ut bilderna till resten av familjen senare). Jag ska inte tråka ut er med alla familje bilder men några ska jag väl ändå kunna slänga in. Det hör ju ändå julen till, familj, mat och kort och packet såklart ;)

 
Några av de saker jag fick (lampan är också en av klapparna)
Resten kom inte med på bild eftersom de var kvar i stan, sen så har jag ju kvar av mammas släckt också :)

 
    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0