28,12,08

Alla som inte dansar



Japp då vare bestämt, blir fest i lövånger på Nyårs afton med sofia och andreas! Kommer förmodligen bli riktigt trevligt :D Måste bara komma på ett sätt att ta mej hem också haha men de löser sej nog :) Har inte riktigt bestämt mej för vad jag ska ha på mej dock.. Hade först tänkt att införskaffa mej i värsta nyårsblåsan men min ekonomi sa bestämt nej. Så nu har jag köpt en söt klockad kjol och en lila body till men jag vet inte riktigt om det blit att ha det. Kanske kör på en klassiker med snäv svart kjol och vitt upptill och röda läppar osv, men vi får se hure blir :) Only time will tell

Ny bild btw ;)

Kommentarer
Postat av: Lova

varför ska du till lövånger på nyårs? =)

lite nyfiken jag blev nu ! haha

2008-12-29 @ 17:33:19
URL: http://lojvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0