28,12,08

Money, money, money



Idag har jag haft lilla julafton, fick från mammas släckt  osv :) rikigt mysigt och speciellt trevligt eftersom jag var helt pank men absolut inte är det nu :) Alla pengar jag har fått ska gå till en bärbar dator. Har ju kvar 5000 kr från sommarjobbet så ska ta från det också :) Nu sitter jag nämligen på vikkans bärbara och paulina sitter brevid med sin nya dator hon fick i julklapp, känner mej lite mobbad om jag ska vara ärlig men de skare bli ändring på ;)

Dessutom pratar vi om att fara utomlands, förmodligen till grekland :D Jag är suuper pepp! Plus att Thomas har sagt att vi ska sikta mot att vara i Thailand nästa jul ist för att få julklappar och det känns helt okej :D Då ska vi steka vikkan ;)

Det här fick jag idag

  • 2500 kr  (ska få mer av moster också)
  • 2 dagars biljett till stadsfesten (fredag & lördag)
  • Presentkort på American appearel 200 kr
  • Body butter (hallon) Body showergel (hasselnöt,mango,clementin)
  • Presentkort på Body shop
  • Kosta Boda glas
  • Presentkort på elgiganten 400 kr (att dela med vikkan, spel till playstation)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0