29,12,08

Decode

  

 Jag och vikkan var på stan idag och kollade ut en dator till mej och en digital kamera till henne. Jag hittade faktiskt en riktigt br aacer för 5500 kr (på rean såklart). Tror faktiskt att det blir att köpa den imorrn :) Dessutom hittade vikkan När jag hör din röst, andra twilight boken! Den har varit slut i hela stan ett bra tag nu men har äntligen kommit ut igen, jag måste nog ta och köpa den jag med men först ska jag läsa ut Om jag kunde drömma. Den boken är verkligen helt beroende framkallande, börjar man läsa den går det inte att sluta. Så jag råder alla som inte har läst den att läsa den! Längar tills nästa film kommer <3

Kommentarer
Postat av: TG

vi såg ju dej på stan idag ju, men vågade inte skrika (A)

2008-12-29 @ 16:24:18
Postat av: linda

jag vill läsa böckerna!! :O:O btw är jag inne på fjärde harry potter boken ;)

2008-12-29 @ 23:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0