30,12,08

COMPAQ



Japp idag hände det! Jag köpte en bärbardator :) Det blev en Compaq som ni kan se, kostade 4999 kr men Roger var så snäll att han tog det på sitt företag och betalade hälften :D! Så jag behövde alltså betala 2500 kr för en splitter ny dator :) Jag är SUPER nöjd :) Dessutom ska jag berätta att jag idag var på syn undersökning på synsam, gick riktigt bra och jag har faktiskt fått bättre syn (lr jag har inte dålig syn överhuvudtaget, men är ju översynt) än jag har haft så de känns ju trevligt :) Det blev iaf båge nr 1 (Tiger) ifall ni mindes hur den såg ut. Det sista jag ska tillägga är att jag nu har köpt  andra twilight boken, När jag hör din röst, ska lägga mej och läsa ikväll (A)


Kommentarer
Postat av: Jossan :)

vaken mer med datorn? ;)

2009-01-02 @ 23:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0