02,06,08

Sommar!

Hur det gick i lödags? Jo jag kan väl börja med att säga att Joel och Lina är supersöta och att jag gärna träffar dom igen ! Och det blir förmodligen bad på onsdag=) första doppet för iår då alltså;)

Men iaf, de var ju minigolf som härjade på lördagskvällen och måste säga att jag är rätt stolt över mej själv. Eftersom jag vann över simon :} Det händer inte ofta...
Joel kom 1:a med 67 p. (han hade tjuvtränat)
Jag och Lina kom på delad 2:a plats, 77 p. ;)
Simon kom alltså sist  med 79 p.(men han tog det, som han lovat, rätt så bra ;))

Sen bar det av till tjärn och film mys med kalla popcorn, en liten soffa och en film som vägrade att ta slut, men vi va glada ändå :)

slutligen, var det en väldigt lyckad kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0