02,06,08

Everytime I close my eyes, all I see is You


Myste med simon vid älven idag, joel och momme var också där. Vi skrattade och hadde oss.
Momme försökte göra en blommkrans till sitt gudbarn (lr vad det nu heter) och jag tycker faktiskt han var rätt duktig, de var ju ändå första gången :) Lill tjejen sprang omkring och plockade blommor åt kransen, hon var rätt så söt, men lite väl våglig när de gällde att komma nära vattnen haha.

Alla bekymmer kändes väldigt långt borta och jag hoppas och tror att dom har försvunnit helt. Men fel det än låter så måste jag säga att det kanske nästan var bra att just den motgången kom, för jag tror att vi behövde tappa bort oss en stund för att sedan hitta tillbaka till varandra igen.


Det kanske låter konstigt, men allt känns lite som från början igen, som när man är ny kär.
Jag älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0