14,03,08

Nanana

okej, ja har varit duktig på att blogga som jag lovade? neej, förlåt men ja gör mitt bästa.

har nåt speciellt hänt? njaa lr de va ju de där jävla naturkunskap provet, blää är allt ja säger gick åt helvete men aja sånt är livet. Joo just ja vill ni höra något roligt? Jag ska nu äta pencillin Igen, alltså för Andra gången på 1 månad :O!!! Alltså ja orkar som inte.... ja så  nu får ja ju inte va med på gympan igen, wii har inte varit med på typ 1 och en halvmånad :(? fan också.. plus att mitt imunförsvar kommer försvagas nu ännu mer för jag äter pencillin igen så har alltså ännu lättare för att bli sjuk, känns de bra? ehh nej, dessutom kan man få biverkningar som att må illa av de där jävla pencillinet också... och fula är dom.. mina förra va ju iaf fina.. rosa och lila, sen skimmrade dom också! Jaja ja hoppas det blir bra snart iaf så ja slipper skiten.

Men idag hare endå varit hyffsat trevligt, först invigningen på Nordanå, man fick fika och sen vare pyssel m.m :) sen senare på kvällen bar det av till cu och genrep inför palm grejjset lr vare nu heter som är på söndag kl 11 st olofskyrkan. Jag, sofia och amdy ska sjunga en låt tillsammans, dom ska sedan sjunga nån till bara dom och sen äre flera andra som ska göra annat, kom gärna och lyssna :)

...förövrigt så blir det att träffa simon imorrn :) längtar som efter han, så de blir mys<3
Men nu ska jag gå och trycka i mej godis samtidigt som ja ser film hade jag tänkt! eheh








Du klarar det, du är stark det vet du, jag tror på dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0