17,03,08

Wiiie

Vad har hunnit hända idag då? Joo, har haft svenska redovisning som gick sådär, G iaf så ja är nöjd. Men fick ju också veta hur det gick på muntliga nationella i engelsk, VG, YAY super nöjd men var inte så orolig över det. Sen kom grammatik provet fram också... hjälp* var lite små rädd över hur det gick där... VG WOW tror ni jag är nöjd över min dag nu :O? SUPER :D

nu sitter jag iaf i datasalen, lyssnar på sugar sugar och ska skriva om nån låt text.. är kanske inte så jätte peppad, synd att de inte var muntligt, då kunde man ju bara prata på menmen. Det är väl inte så jätte jobbigt så är väl bara att sätta igång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! Grattis till en bra dag! :-) / Mia

2008-03-17 @ 14:21:30
Postat av: Ida

så bra gumman :*
jag längtar supermkt efter att få vara med dig!!!
xoxo

2008-03-17 @ 16:25:59
URL: http://idacnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0