19,03,08

Hihih

Alltså gårdagen blev ju riktigt bra faktiskt :O hur de nu gick till, men faktikst bara en vanlig trevlig skoldag och sen (okej städa är inte så kul men de funkade) simon på kvällen :) ursch va ja kmr sakna han nu när han far  till åre:/ men ska registrera mej hos hailbop nu så att jag kan fylla på mobilen och ringa honom en massa ist :), får 100 kr extra och gratis sms :D wii hahah så nu borde ida vara nöjd som tjatat på mej hur länge som helst för att ja ska skaffa de ;) ah just ja Ida PEPPEN inför imorrn ;D jag längtar. de va länge sen vi hittade på nåt sånt där :)

föresten vad hände med min mobil i förrgår :S? ida försökte ringa flera gånger men kom till nån Morgan? hela tiden rå mysko.. fick veta av simon igår att de va samma sak för han :S måste ha blivit nåt konstigt när ja bytte till hailbop men aja nu funkare ju iaf :)

ska föresten göra en bokrecention till imorrn, den är muntlig, men har ingen aning om vilken bok ja ska prata om :S tror de blir eragon.. men grejen är ju att jag har lånat ut den åt min kära vän ida, man ska ju som helst ha med sig boken.. men aja jag får väl låna den på biblan :)
En till sak som inte är så bra.. jag hittar inte min gemu mapp :S måste leta som besatt ikväll annars kmr Erik döda mej :'( såå hör ni inte av mej på ett tag så vet ni varför..

nä nu ska jag börja dra mej till skolan, man vill ju inte komma försent till Birgers lektioner!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag längtar jättemkt!!! :D
Det var ju faktiskt skitlänge sen som vi gjorde något, bara du och jag. Och bra att du skaffar gratis ;)
xoxoxo

2008-03-19 @ 16:51:23
URL: http://idacnilsson.blogg.se
Postat av: Ida

Det går fortfarande inte att ringa till dig! Kommer fram till den där Morgans telefonsvarare.. Men du får väl ringa mig ist ;) puss

2008-03-19 @ 21:41:06
URL: http://idacnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0