22,03,08


mysigaste kvällen igår måste jag ju säga! tack Ida du är bäst :*

 du och jag mot världen.

Hmm..

varför är alla så ledsna idag? det är jobbigt.. man blir själv deppig av det.
ena har pratat med en idiot den andra en rädd sådan, vad ska man göra, vad ska man säga?
vill att ni ska må bra... jag älskar ju er...
jag önskar jag var stor nog att slå ner dom som gjort er illa.. men tyvärr har ni fått er en småväxt vän.
Men ni ska veta att jag alltid ställer upp för er. jag kommer alltid att finnas där, ni är ju det som gör mitt liv värt att leva, glöm aldrig det.

köpte två nya nagelack idag.. blodrött och svart blev det... passande färger.. orkar inte jag blev ledsen nu..
har varit jätte ledsen för ett tag sen utan egentligen en annledning det är bara som jag är. vill inte falla tillbaka dit.. orkar inte det.. de tar på mina krafter så.

Jag älskar dej.


Posetivt

imorrn äre fest hos amdy!! längtar jätte mycket! saknar gänget där alltså. ska ha min svartvita "puffiga" klänning som är inköpt på mallis och som jag älskar :) då blir det att vara glad. skönt

 svart/vita klänningen längst till vänster :)


Kommentarer
Postat av: cw

svar osv:haha han blev den lille tobbe jag känner, som skämtar om massa sära saker och sen helt plötsligt blir seriös >._

2008-03-22 @ 10:29:57
URL: http://camerawhore.blogg.se
Postat av: Ida

Du behöver inte slå ner människor, att du finns där när man behöver prata betyder allt! Älskar dig

2008-03-22 @ 11:16:27
URL: http://idacnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0