28,03,08

Okej måste erkänna att de va länge sen ja skrev nu! men har varit hos pappa och då blir det som aldrig av... förmodligen för att jag är för lat och inte orkar gå till verkstan för att sitta vid datorn. men idag blir det ju att fara iväg till mamsen så då blir det förmodligen mer skrivet också ;)

Påsk!

Vad har hänt under påsken då?
Tjaa egentligen inte så mkt, har mest varit hemma och tagit det lugt, umgåts med kompisar osv :) men de va just så ja ville spendera min påsk så jag är väldigt nöjd :)

onsdag: Den dagen var en rätt... speciell dag fast på samma sätt inte haha ni som var med förstår ;)
vi var iaf ett gäng som bestämt oss för att ha ett film/avsnitts maraton, men inte vilket maraton som helst utan ett.....pókemon maraton......? fråga inte varför men så fick det bli iaf! vi startade 13:00 (med någon viss försening) och jag avslutade kvällen 23:00 (bor man i bure finns de inte så mkt alternativ, tyvärr)  men mycket skulle hända innan dess!

vad var den första konstiga händelsen? hmm tja vi såg ju pókemon, de säger ju ganska mycket... men vi gillare!
jag måste nog faktiskt säga att det sjukaste var när vi tog en paus och amdy var tvungen att gå till åhlens för att köpa paniks nya skiva. Men fanns den där? Icket då... stackars amdy visste inte vad hon skulle ta sej till och tog därför ut sin frustation på frasses, det var megaskrov så många att man itne kunde räkna dom..? de var en rätt så sorglig syn.



men jag måste ju faktiskt få tillägga att jag var rätt så duktig själv, åt ju ett helt superskrov och blev lagomt mätt :) jag la faktiskt till med "alltså jag känner ju att jag fick alldeles för lite pommes" hahah jag har nog aldrig sett elins ögon så stora? ;)
hursom helst så hade vi en riktigt trevlig dag där i bf's soffa :)

ps.. jag saknar sjuklingen ida..

Kommentarer
Postat av: Amdy

JAG HAR PROBLEM....

2008-03-28 @ 20:49:53
Postat av: mogetsomfan

hahaha men du är liten och jag trodde verkligen inte att du kunde äta..

2008-03-29 @ 14:47:57
URL: http://elinsundqvist.blogg.se/sunkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0