13,11,08

This is the life

Jag försovde mej inte idag (som jag gjorde igår och dagen före den), jag hann med bussen,  kom ihåg att ta med mej Linneas TG kläder OCH hennes och Lindas säkerhets nålar ! Gud va duktig jag är =D linnea tyckte jag borde få ett pris, så jag funderar på att ringa stadsmenistern och be om ett ;)

Ikväll blir det iaf att försöka bli klar med lägenheten, Mia oc. ska komma och kanske linnea med för att hjälpa mej vilket ska bli trevligt :) Måste dessutom få skryta med att jag snart är klar med byron (som inte alls varit särskilt lätt att få ihop), Men jag lyckades ;D jag borde få pris för det också ju haha.

Nu är jag iaf på skolan och har ingenting att göra, smsar med söt Ida. Jag vill vara med dej snart !




Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill också vara med dig snart! <3

2008-11-13 @ 16:49:27
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0