18,11,08

I will never be your stepping stone

Jag måste säga att jag inte riktigt är på skrivar humöret nu för tiden så det kmr kanske inte bli så mycket inlägg på ett tag. Men ska försöka så mkt jag kan.


Bild tagen från Sandrawidman.blogg.se

Imorrn har jag iaf Kuhi prov och jag har alltså inte pluggat nånting.. känns det bra? eh nja inte så värst då. Borde verkligen sätta mej och läsa igenom det lite innan jag ska iväg med lucia kandidaterna och prova ut jackor (som vi ska få!). Men det lär säkert inte bli nånting och så får jag ig på den kursen jippi... Åh jag är verkligen så skol less nu och med tanke på att det är 1,5 år kvar tills examen lär det ju inte bli mycket bättre. Men jag ser verkligen fram emot avslutnings konserten i 3:an ! Ska blir sjuukt roligt, men som sagt äre ju ett tag kvar. Till dess får man väl längta till julkonsterten ist, jag hade egentligen velat sjunga nånting på den men vet inte riktigt vad jag skulle sjunga isf och sen har jag så mycket med lucia iår så det får väl bli nästa år ist.

Kommentarer
Postat av: Ida

du måste lära dig att plugga ;) <3

2008-11-19 @ 16:04:33
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0