22,11,08

Happy new year..?

Idag har min dag bestått av luciasånger, nya kläder och snart en Ida Nilsson!

Ska börja med Lucian som verkligen känns bra! Alla kan sina stämmor och texterna flyter på bra :) Vilket är mycket fördelaktigt eftersom vi har våran första uppvisning imorgon, skyltsöndag, på torget kl 14.00 och 15.00 kom gärna och lyssna=) Det ända dumma är ju att alla inte hann få sina vita jackor, Moa-stina och bella har måstat fixa andra på eget sätt men det löser sig nog eftersom en redan är hittad.

Sen när jag kom hem hade mamma en trevlig överraskning till mej! Hon hade köpt 2 nya tröjor och en kofta åt mej :D Så himla snällt va? Jag bler rånöjd iaf för allt tsm skulle egenltigen bli 750 kr men eftersom hon köpte på rean blev det 350kr! Känns riktigt bra och jag var verkligen i stort behov av vardags kläder.

Men just nu sitter jag och drömmer om en nyårs klänning. Vet inte varför men det bara kom en tanke om hur fint det skulle vara med  "den lilla svarta" stuket. Gärna axellös också. Så nu sitter jag och kikar runt på olika hemsidor. Den här från Urban Outfitters  tkr jag var riktigt söt.

Silence & Noise Strapless Tulle Hem Dress $68.00
 
Men ska leta vidare och se vad det finns för nånting=) Lutar mot att beställa iaf, finns inte så stora utbud här i stan. Ska be Ida hjälpa mej, hon är mästare på det där med bra hemsidor för att beställa kläder!

Kommentarer
Postat av: Ida

Snart kommer jag till dig! :D Om du ska beställa vill jag också göra det!

2008-11-22 @ 17:55:53
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0