23,11,08

Skyltsöndag



Idag hade luciakandidaterna 2008 premiär på torget, precis efter espri kören (dom var riktigt duktiga). Måste få säga att det gick helt okej även fast låtarna med pianot inte var med (hade varit lite jobbigt för Leif att spela i denna bitande kyla). Vi hade på oss våra nya vita jackor, moa-stina och bella fick tag i fjolårets som såg exakt likadana ut, svart halsduk med vårat nr på (jag är luciakandidat nr 5) och självklart glitter i håret ! Rätt söta var vi väl ändå ;) Pappa tog kort så ska lägga ut dom imorrn när jag far dit=)

Sen så hoppas jag att det gick bra för våran klass att stå och sälja. Eftersom jag stod rätt tidigt har jag ingen jätte koll på hur det gick senare på eftermiddan, men jag kan då med stor säkerhet säga att marias praliner gick åt som smör i solsken! Jag köpte en själv och dom var då rent av gudomliga :) Ikväll blir det iaf att bara ta det lungt, jag är hur trött som helst. Ska typ sätta mej och se en film snart=)

Sen ska jag väl passa på att säga att vi luciakandidater lussar i kåge kyrkan nu på söndag, första advent, Så har ni vägarna förbi kan ni ju kika in ;) Det är Lina, luciakandidat nr 1 som är lucia då :)

Kommentarer
Postat av: Amdy

det lät jättebra när ni sjöng, fastän jag bara hörde på avstånd. var tvungen att springa tillbaka till vårat bord =)

2008-11-23 @ 18:21:52
URL: http://amdy.blogg.se/
Postat av: Ida

ni var så duktiga så :)

2008-11-23 @ 19:32:47
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0