25,11,08

Yesterday and the day after tomorrow

Jag hade en rätt onödig dag igår måste jag få säga. Först plumsade jag mej till skolan i snöstormen (såg ut som ett troll när jag kom fram). Sen trodde jag att jag hade kommit försent men T-bag var också de! Efter att det gått 15 min gick några och började leta efter honom, det visade sig att han skulle lyssna på termins så vi hade ingen ensamble A. Först var det lycka men sen kom vi ju på att nästa lektion inte börjar förän halv 2! Vi hade alltså kunnat stanna hemma tills dess, tagit sovmorgon om vi säger som så. Blev ju lite ledsamt men jag och Linda skulle ändå öva inför våran audition (till Julkonserten) så det var ju lika bra att vi var där. Måste säga att det låter riktigt bra även fast vi bara hade övat en gång.

Sen imorse vaknade jag upp och var stum.. Jag kunde knappt prata och jag hade alltså termins idag, yay.. Drack kaffe som en tok och försökte sjunga upp. Men det gick faktiskt helt okej med tanke på hur dåligt skick min röst var i! Ikväll blir det lucia rep även fast jag verkligen inte kan ta dom höga tonerna.. rösten försvinner som bara :S hoppas det blir bättre innan söndag. 

 
I helgen blir det iaf att gå på bio med Ida! Vi ska se Twilight. Har hört att den ska vara bra så det ska bli trevligt plus att killen är rååfräsch(A), dessutom vare jätte länge sen jag var på bio, typ i sommras.. så jag ser framemot det:)

Sen funderar jag på att fara och se The Applicaton på folkparken lördag kväll kl 21.00 om jag inte tar fel? Men får se hur det blir, kanske ska vara med warg och poppe också :D tror dom ska komma till mej isf och inviga lägenheten=) Kanske blir en favorit i repris med tacos också lr va säger ni ;)?


Kommentarer
Postat av: amanda

www.hellquistblogg.blogg.se

2008-11-26 @ 18:39:35
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-27 @ 13:44:32
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Ida

yay! jag LÄNGTAR <3 förut ruinerade vi ju varandra med att gå på bio hela tiden ju, vad hände med det? den där filmen måste måste måste vara bra annars kommer jag bli så besviken!

2008-11-27 @ 19:02:45
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0