03,10,08

So you think you can dance

 Foto: Linn B

Sitter på engelska lektion och har ingen inspiration alls menmen, snart äre hål tills ensamble!
Hade ju Foto A nu på morgonen, dom berättade att vi ska få göra ett bokomslag och jag känner mej faktiskt otroligt pepped:D ska bli riktigt kul, ska desutom utnyttja ida lite grann hade jag tänkt mihihi (A)

Så hur ser helgen ut? Hanna med fler ikväll, Ida, fota, photoshop ( ska försöka få ihop Hannas blogg klart, hoppas de blir bra, sen ska vi nog börja spåna på min också :)) osvosv imorrn :D! Och sen på söndag ska jag nog hjälpa pappa att måla lite :) blir en riktigt trevlig helg tror jag! kan knappt vänta på att få sluta :)

Kommentarer
Postat av: Amdy

heeeeeeeeeeej det där fotot var så grymt vackert...

2008-10-03 @ 17:01:36
URL: http://amdy.blogg.se/
Postat av: Ida

Du bara utnyttjar mig emelie! :O väldigt ledsen att det inte blev något ikväll, vi måste ses snart ändå! saknar dig massor <3

2008-10-04 @ 17:48:40
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0