08,10,08

Shopping!

Helt oplanerat for jag och mamma en sväng på stan idag. Och helt oväntat så hittade jag faktiskt en massa :)
2 tröjor, ett par skor och så har jag lagt av 2 tröjor till. Får se hur det blir med dom=) här krm bilder iaf (hade tänkt att ta med systemkameran, men bilderna vägrade komma över till datorn så det fick bli mobilen..)

Tröjorna kommer från H&M och skorna från Wedins





 otroligt dålig bild på skorna..
                                   Dessutom är jag orolig över att dom sticker ut lite där bak, gör det något lr?

Kommentarer
Postat av: Ida

ser ju fint ut :)

2008-10-08 @ 21:34:39
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: emma

snyggt! :)

2008-10-08 @ 21:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0