15,10,08

What goes around


okej, riktigt dålig uppdatering i veckan.. Har varit hos pappa och jag är inte så duktig på att sitta vid datorn där. Menmen
Nu är jag iaf hos Mia där (till min förvåning) dörren stod helt öppen när jag kom hem (jag visste ju däremot att ingen annan var hemma) men sen kom jag ju på varför. Byggargubbarna har varit och bytt fönster och nu ska dom sätta in persienerna också (lr hure nu stavas). Lite jobbigt med främmande män i lägenheten då jag ville sätta mej vid pianot och spela, kan ju medela att de inte alls blev av. Så nu sitter jag och trycker inne i datarummet ist, dom har nämligen hunnit sätta in persienerna där.

Angående piano spelet så har warg tvingat mej till att lära mej en låt. Haha jaja lika bra för jag stå så stilla med det just nu vilket är riktigt tråkigt.. Hur som helst är det en sån där vacker klassisk komplicerad låt som warg kan spela helt utan problem (såklart). Men jag har iaf bestämt mej för att jag ska kunna den en vacker dag! Just nu övar jag på basgången som faktiskt inte var helt omöjlig, det jobbiga är att jag har så små händer som inte tycker om att de är så långt mellan tangenterna ;) men jag ska klara det så småningom så det så.

Förresten så försovde jag mej idag.. kvart i 8 kom mia och frågade om inte jag skulle stiga upp. Fan. Vi började halv 9 och om jag skyndade mej så borde jag hinna hyffsat bra, men när jag tog en snabb titt i spegeln upptäckte jag att en dursch var ett måste för mitt hår var, hur ska jag säga? Groteskt äckligt. Så, en snabb dursch? jomen lr hur, jag vet inte varför men de är jätte mysigt att duscha hos mia och helt plötsligt hade det gått 20 min. Sen vare ju det där med att välja kläder.. Lånade av caisa eftersom jag inte hade med mej några kläder (väldigt oplanerat att jag skulle sova där). Jag kom mej iaf iväg tillslut.. kom bara 1 timme försent :$.. men hon som prickade av mej skrev då inge om att jag varit sen, råvärt !

 
jag och caisa på lilla kina (jag orkar som inte att hon går i 7:an och typ ser äldre ut än jag ;)? haha)

Just ja sen vill jag tacka linda och warg för en mysig film kväll igår :D vi åt godis, såg stardust och spelade bra musik ;) Nästa gång måste linnea få vara med (stackarn va tvungen att sälja kakor).

Angående helgen då? Tjaa på fredag blir det iaf warg och poppe (vi har planerat det så himla länge, ska bli kul:))
Oj nu kom bygggubben in hit.. läskigt !
Ja och sen får vi se hur det blir på lördag. Vi ska ju ha tjejkväll hos emma med tjejerna i klassen.. Men ja, jag vet inte. Tror inte det blir av för mej. Kanske far förbi en stund.



Oj så mycket jag skrev. haha kanske har tagit igen lite av det ni missat ;)
Så det var allt för mej den här gången, och allt för byggargubben också. Han gick just. Snäll var han iaf :)


Kommentarer
Postat av: Caisa

haha :P

2008-10-16 @ 17:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0