16,10,08

Torsdagar är det värsta jag vet

Rubriken vittnar väl om att jag inte har haft världens bästa dag? Huvudvärk som inte velat gå bort, och lukten av den där äckliga parfymen vill inte försvinna ur min näsa.. ursch :S
Men nu är jag hemma iaf, ska bara tare lugnt idag tror jag. Nej just ja, Sofia kommer ju hem från Kreta idag!! Så om hon inte kommer allt för sent ska jag nog hälsa på henne;) hon har tydligen köpt en överraskning till mej :] hihi undrar vare är.
Hoppas desutom att hon inte blivit så brun, för då blir jag ledsen :( men dom stackarna har tydligen inte haft så bra väder..

Förresten, vad hände med att jag och ida skulle göra om Hannas blogg :S? Jag får typ jätte dåligt samvete över att vi inte ens har börjat.... men ja har  verkligen inte kunnat sitta  nånting vid photoshop och ida har bara pluggat och pluggat... hmm vi får seriöst ta tag i det där snart! Min egna blogg måste också göras om..

Dessutom så börjar ju EOS (inga vanliga lektioner utan bara engagera oss i estetiska saker ;)) imorrn! fortsätter under hela nästa vecka så man kan ju nästan säga att vårat lov börjar då (A) spännande.


Plus,
Jag peppar för Hallowen!! Och har äntligen fått lite ideer till vad jag ska klä ut me till. va sägs som sjömansflicka ;)?
pepppepppepppepppepppepp!!! haha nu sitter jag och linnéa och peppar tsm, de va hon som hjälpte mej hitta sjömansdräkten ni ser här nere :)



ska be mia sy något liknande, hoppas hon vill och kan=) annars får jag ha en plan b


Kommentarer
Postat av: hanna

jag tycker vi tar en fotodag till bloggen? =D tar din superkamera och fotar massa till bloggarna?=)

2008-10-16 @ 18:30:23
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0