18,10,08

Slumber Party?

Ska börja med att tacka för en trevlig kväll igår med poppe och warg :)
(jag vann över dom i gutar hero flera ggr !!).

Dessutom ska jag tacka Linnea ö för att hon så hastigt tog hand om mej vid  12 snåret när jag missat bussarna och wargs föräldrar inte kunde skjutsa mej! Grymt snällt och trevligt också :) synd bara att vi inte kunde göra varma mackor.. får bli en annan gång.

Ikväll blir det att fara till emma och träffa tjejerna i klassen, blir säkert trevligt, hoppas de iaf. Blir film och sånt, endel ska sova över men de blir inget av för mej. Har hört att vi ska se "mamma mia" också.

 
Sry guys, men jag hade ingen annan bild på alla tjejer i klassen på den här datorn=)

Kommentarer
Postat av: TG

du är välkommen vilken tid på dygnet som hälst =D

2008-10-19 @ 20:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0