20,10,08

You will never know

Sofia sovde över inatt, tror det var bra, hon hade nog inte klarat av att sova själv. Inte jag heller för den delen. Vi hyrde film och köpte massa godis, det var väl behövt och efterlängtat. Hoppas allt löser sig. Du klarar det !



Imorse hade jag ju självklart glömt bort att vi har EOS i veckan. Så jag tänkte allt följa med sofia på balder och hålla hene sällskap tills 10 över 10 då jag i vanliga fall börjar på måndagar. Men Linda satte stopp för de när hon berättade hur trött hon var för att vi inte hade sovmorgon. Panik. Men som tur var hade jag ju tagit den tidiga bussen ändå, eftersom att sofia började halv 9.

Förövrigt  så har det varit rätt trevligt idag även fast det funnits vissa personer som gått en på nerverna.. menmen det mesta verkade lösa sig tillslut. Jo jag glömde ju berätta vad jag har för uppgift i grupparbetet, jag ska alltså gå omkring och ta kort på det vi gör som en del av loggboken. Råvärt, de är ju bara kul att ta kort :) men jag ska också hjälpa stina och emma med resten av loggboken. En sista sak, jag tkr att våran idé börjat utvecklas riktigt bra nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0