26,10,08

Lucia 2008

Hahah de vare värsta jag nånsing varit med om! Det gick verkligen pissigt dåligt och jag är helt seriös.

Det gick iaf till så att det var 10 tjejer som väntade på sin tur att få komma in och sjunga en trudilutt (som senare visade sig vara sankta lucia, vilket var ett plus eftersom jag kan texten). Jag var 4:e sist och det man skulle göra var att presentera mej, sen göra några sång övningar så att dom får veta hur högt och lågt man kan gå (jag visste ju redan att jag är sopran men han ville kolla ändå). Jag klarade av att sjunga hyffsat högt ändå men sista tog jag verkligen inte och det lät för jävligt, men han ville prova en gång till uhuh. fyy inte vackert. Sen skulle jag ju sjunga lucia låten och det gick verkligen inte bra. ursch vad fult det lät ! Men aja vi får veta på onsdag om vi kom vidare eller inte, och jag är nästan 100% säker på att jag inte kommit vidare för det gick Inte bra. Som tur är så har ju inte värsta drömmen krossats utan de va ju bara kul att prova. Återkommer på onsdag om hur det gick.



Snart kommer iaf warg och gör mej sällskap denna tråkiga söndag (ingen skola imorrn!)
Han skulle ta med film och sen blire säkert gh också, my curse, we love it =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0