26,10,08

Love is a losing game

Ligger i sängen med thomas jobbar dator i knät och lyssnar på Amy Winehouse - love is a losing game. Ingen peppar låt kanske men tjaa ibland är man väl inte på humör helt enkelt

 

Egentligen var det ju tänkt att jag skulle till sandra med några tjejer från klassen ikväll men jag orkade verkligen inte, var så himla trött att jag höll på somna vid matbordet. Så efter maten (vi provade Idas mammas lingonlax recept, vilket blev väldigt omtyckt!) gick jag och tog mej en lur på nån timme vilket var väldigt skönt måste jag säga. Problemet är ju bara att jag absolut inte kan sova.. Så nu sitter jag här och har dötrist :( Jag och paulina hyrde en film också, Förtrollad , en riktigt charmig pluttinutt kärleks film med lyckligt slut... För att fullborda det hela såg jag The notebook strax efter. haha så jävla tragisk man får vara.

Imorrn (lr idag ) kl 15.00 händer det? Ska möta okända människor inför årets lucia 08. Har fortfarande ingen aning om vad jag ska sjunga meen.. det löser sig säkert. Just nu är jag inte så där jätte exalterad men det blir säkert bra. Ni får väl  höra senare idag (?) hur det gick


can't get you of my mind

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra att laxen blev omtyckt :)

Jag visade bilderna på Jossan för släkten på kalaset igår och alla frågade vem det var ;)

2008-10-26 @ 10:15:53
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0