14,09,08

Behind every great love is a great story.

Sov över hos Ida  igår, vi hade stora planer för kvällen! men uppfyllde inte en enda av dom, fast trevligt hade vi ju ändå:)
Det som är mindre trevligt är att jag har blivit sjuk, Igen. Är så jävla trött på att vara sjuk så jag vet inte vad. Har feber och jätte ont i halsen, snart har jag varit sjuk, non stop i 8 veckor. Och just när jag börjar må bättre igen kommer allt och så äre bara att börja från början. Sjukt tröttsamt. Jag hinner ju inte med mitt liv längre, ligger bara och är sjuk.

Så idag har jag bara legat i soffan och sett film med vikkan, sista filmen var The notebook. En otroligt vacker film som alla borde ta chansen att se! Vikkan satt och snyfftade som bara den, men jag gråter som aldrig till filmer längre, vet inte varför. Det bara är så.











Filmen fick mej iaf att tänka mycket, på vad som kunde varit och hur allt är.
snart ger jag upp

Kommentarer
Postat av: Ida

haha den var helt enkelt inte läge för stora planer igår kväll ;) men det var supermysigt att bara få sitta och prata med dig, har saknat det!

det är dags att bli frisk nu vännen <3



och förresten så är den där filmen bättre än boken

2008-09-14 @ 18:38:19
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: Ida

haha det var helt enkelt inte läge för stora planer igår kväll ;) jag har saknat att bara sitta och prata med dig! det är dags att bli frisk nu vännen <3



och förresten så är den där filmen bättre än boken

2008-09-14 @ 18:44:30
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: Joss3an

Krya på dig älskling :*

2008-09-15 @ 18:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0