15,09,08

To cool for school..?


Pencillin kur. 10 dar. Igen. wiihoo ... -.-

Jahapp då var man där igen då, lasarettet 11.00, jag är seriöst stammis där! Alla systrar hejjar och ojar sej över att jag är där igen. Mina halsmandlar är omtalade och många sköterskor och praktikanter tar sej gärna en titt på dom om dom får. Halsläkaren som jag besökte förra måndagen sa att jag helt klart hade 2-3 mamma scans köttbullar där på varje sida...?! Och då var jag inte ens så svullen, tyckte jag själv. Men det oroade mej det där han sa om att rösten kunde förändras om dom opererade bort mina halsmandlar... gulp... de lät ju inte för bra? Jag menar, jag är sångare. Jag använder min röst dagligen, det är mitt liv. Tänk om jag får asful röst efter de, va gör jag då liksom :S? Snacka om att jag började fundera kraftigt på att låta bli även om det verkligen behövs.
Men jag ska på återkoll i början av november så håll tummarna för att svullnaden ska ha gått ner innan dess så jag slipper förstöra min röst :S?

Men hursom helst så var var mamma min lite smått arg där på lasarettet och jag tyckte nog de va lite pinsamt, men det gav resultat! Fick pencillin utskrivet och ärligt talat känns det bättre efter bara en dag, fatta efter 10 !

Jag hoppas bara att min röst håller till på söndag för då ska jag sjunga på grannens son Elliots dop. Skulle ju vara sådär lagomt kul att sjunga med uppsvullen hals. Men vi får väl se.

Förövrigt så fyller jag och sofia år snart! jag 21/9 och hon 24/9 PLUS att vi i år har varit kompisar i 5 år! så det ska firas i helgen !!!

    Solstråle


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh nej :( hoppas pencillinet hjälper!



grattis till er båda! :D

2008-09-16 @ 09:54:58
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: camerawhore

kongratz darlings :*

2008-09-19 @ 09:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0