21,09,08

Födelsedags barnet !

Så då var man 17 då :) vill ni veta en sak? JAG FICK EN SYSTEM KAMERA AV PAPPA !!!! väldigt oväntat men uppskattat, tack pappsen :*



Sen kanske jag ska berätta va vi gjorde igår? Blev ju som firad då eftersom ja ska sjunga på dop och så idag.
Vi (Mia, pappa, caisa, ebba och jag) gick först på bio, vi såg Patrik 1,5. En svensk och riktigt rolig film faktiskt :) sen efter det bar det av till lilla kina för att äta middag och sedan efterrätt hemma vid tv, där jag fick min present av mia (present kort på h&m för 300 kr !) Ritkigt trevligt hade vi faktiskt.



Kl 15.00 idag ska jag iaf sjunga på dopet och jag känner verkligen hur min röst Inte vill sammarbeta med mej, suck aja vi får hoppas på det bästa. Efter dopet blire att fara till mamsen och få mer paket :] dom ringde och sjöng för mej imorse också, lite fel blev de men visst vare fint ändå =) de är ju ändå tanken som räknas ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe=)

2008-09-21 @ 12:17:15
Postat av: Ida

grattis grattis grattis och grattis igen! <3

2008-09-21 @ 14:50:44
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0