29,09,08

sony a200



Äntligen! Idag har jag fått starta igång kameran för första gången och jag måste säga att det känns riktigt bra :)
Har smyg tagit lite kort, men tyvärr inte lyckats åstakomma så mycket spännande, speciellt eftersom solen nästan hunnit gå ner när jag äntligen kom mej ut men kameran i högsta hugg. Besvikelsen var ganska stor Men det kommer ju fler dagar :) Och fortsätter vädret så här lär det ju inte bli någon konst att ta vackra höst bilder! Ska försöka få hit vikkan att fota med mej, får se hur det går hehe här kmr iaf några halvtaskiga smakprov.

 




ni får ursäkta om bilderna inte är så bra, bara det att min dator visar konstiga färger, så ser det bra ut för mej kan det se mindra bra ut för er..  haha får kolla imorrn på skolan hur det verkligen ser ut.
 Ni får er ju iaf ett gott skratt om inte annat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0