29,09,08

Uppdraget!

Om ni inte redan läst de så fick jag en förfrågan på mitt förra inlägg av Hanna, hon undrade om inte jag kunde göra om hennes blogg. Och jag som bara tänkt sikta mej in på att göra klart min ;) haha nämen de låter bara roligt tkr jag, och jag känner hur jag redan böjrar spåna på ideér, Hanna ville gärna ha en mörklila bakrund och det tkr jag låter som en fin färg att jobba från. Sen hade hon tydligen inga bra kort på sej själv (...) eller på folk hon tycker om, men jag ska ta med mej system kameran till fredag och klicka fram några åt henne:) hade jag tänkt iaf .
 
  

Men hur som helst så vill jag ju självklart väldigt gärna ha med mej min älsklings tjej Ida till hjälp med hennes härliga ideér och hennes avancerade photoshop haha så vad säger du Ida :)? Är du med :D?

  


Kommentarer
Postat av: Ida

Självklart! När är jag inte med när det gäller photoshop? ;)

2008-09-29 @ 16:52:54
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0