01,04,09

Den gubben gick inte



Jaha då har man överlevt den här dagen också, fast det var då nätt och jämt. Har känt mej grymt hänging idag och eftersom det var så god mat (erhm) så fick jag då inte mycket näring i mej, tror nästan jag har feber men orkar inte få det bekräftat, jag vill ha en rolig helg nu, inte ligga hemma och vara sjuk. Så jag ignorerar det helt enkelt :)

Efter jag slutade idag följde jag med sofia till stan för att försöka hitta nån lite finare party klänning. Kollade först på gina tricot om dom hade den där Elise Ryan kopian inne, men det hade dom självklart inte och dom skulle troligen inte få in om heller. Så jag struttade vidare till Bikbok ist för att fråga efter klänningen som jag pratade om i strobelight inlägget, men den fanns självklart inte heller, suck. Jag hade just börjat ge upp när jag väl hittade den, en suuper fin "coctail" klänning som var midnattsblå i typ något siden tygs liknande, den var figur sydd fast hade en lite balong aktig neder del och dessutom så var den på rea rea! Kostade bara 99 kr!! Tror ni jag blev överlycklig?! OJA. Tror ni den passade? onej.... storkelen S var alltså för stor och XS för liten, hur kan man göra sånna modeller :O? blesch, då gav jag upp, for hem och grävde efter fynd hemma i garderoben ist.

Nu ska jag städa och sen kmr thomas med pizza! Mums :]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp den i storlek S och sy in den? :)

2009-04-01 @ 20:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0