01,04,09

Help, somebody?



Sitter nu på kommunens "webb kontor", har varit här hos en kille som heter Greger under morgonen. Nu gick han dock på ett möte och gav mej en uppgift som jag ska få jobba med idag. Vill ni veta vad uppgiften är? Jo jag ska alltså ändra första sidan som kmr när man går in på www.skelleftea.se från html kod till stilmall ist?! Ofta jag kan sånt :O? neej. Alltså visst jag brukar ju göra blogg design men det är vääldigt stor skillnad, det mesta jag gör är ju i photoshop och sen fipplar jag lite med stilmallen och kodmallen men det är ju inte så mycket? Först tänkte jag att; ääsch jag får väl testa mej fram lite, det var desvärre inte så enkelt utan jag måste typ skriva dit egna koder och gud vet vad. Så nu känner jag så här, jag väntar tills Greger kmr tillbaka så får han förklara för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0