23,04,09

Sweet dreams are made up things


Foto: Jag

Sitter på skolan och har engelska, vi ska läsa ett papper inför nationella så vi kan diskutera det imorrn. Rätt drygt men måste självklart göras ändå. Känner hur lite jag orkar skolan idag, vill bara ha sommarlov typ, nu! Längtar tills jag och Ida ska till sthlm som as, iår satsar vi på iaf en vecka och en massa foton! Dessutom så måste vi sätta igång med "De sju dödsynderna" snart, kmr bli så otroligt bra :D

Efter skolan rör jag mej iaf mot city för att möta upp samme, får se vad vi hittar på, förmodligen drar vi vidare till han lr nåt. Blir säkert king :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

fin bild!

2009-04-23 @ 17:58:28
URL: http://josefiiins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0