13,04,09

Time is my friend



Foto: Jag och Ida

Lite fler bilder från dagens fotografering :) Tyvärr så gör sej ju Ida 100 ggr bättre på bild än jag så ni får inte se några fler på mej ;) Och åter igen så är det Jag som har tagit bilderna på Ida och Ida som har tagit bilderna på mej.

Btw så får jag sov besök inatt ;) haha av ingen mindre än sofia lundberg! Damdam, ni trodde nåt värre va? Nämen skämt och sido så tar hon sej inte hem så då får hon ju självklart komma hit ist för att sova på gatan :D 

Kommentarer
Postat av: Ida

men eller hur emelie? sluta säga att du blir dålig på bild, du är världens sötaste!

2009-04-14 @ 23:37:44
URL: http://www.foreversummer.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0