24,04,09

Fairytale gone bad


Foto: Ida Nilsson
Modell: Jag
Redigering: Jag

En till från onsdagens fotografering! Som ni förhoppningsvis förstår så är den kraftigt redigerad, jag är inte misshandlad på något sätt på riktigt! Men eftersom jag hade ett blåmärke på benet (som i själva värket inte alls är så där stort) och vi körde på en lite trashig look så fick jag idén att dra det hela lite längre, så efter en massa redigering blev det ändå ett rätt snyggt resultat tycker jag. Vad tycker ni :)?

Dessutom har jag gjort lite ändringar i min design så att jag ska kunna lägga ut bilderna lite större utan att dom beskärs i högra kanten, men ist ser min meny lite knasig ut. Ska försöka fixa det senare, men just nu fåre se ut så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0