01,03,09

Give me more


varför inte liksom?

Gissa vad jag ska göra? Jo jag ska vara super duper duktig och typ sova nu, och ja är helt seriös :)! Men vadå jag är trött och då äre lika bra att sova, för då kanske jag mår bättre imorrn och blir lite frisk.

Jo just de, fick en anonym kommentar på förra inlägget, om att köpa klänningen i S och sy in den. Först tänkte jag "jo tjena, det kmr ju hända", men det var typ en smart idé för jag har ju en låtsas mamma som typ är bra på sånt :D Och även fast den inte fanns i midnattsblått i S utan bara i svart då så ären ju fortfarande fin och den kostar bara 99 kr, tusan as värt juh, då har jag en party klänning om jag behöver det :) måste gå in och prova den imorrn igen och se hure blir :)

Näe nu blire att sova och drömma söt, god natt :)

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, tänk vad jag är smart :]

2009-04-01 @ 22:49:07
URL: http://idaalind.blogg.se/
Postat av: Anonym

ställ fram klockan till sommartid

2009-04-01 @ 22:51:55
Postat av: Anonym

ett tips.. ställ om klockan till sommartid=)

2009-04-01 @ 22:53:15
Postat av: virre

han hos mig nu

2009-04-04 @ 17:23:25
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0