18,08,09

Would you hold me, if you knew my shame


Foto: Jag

Idag har inte så mycket spännande hänt, har varit ner en sväng på stan och köpte mig en ny bh vilket kändes ytterst bra! Sen följde jag med mamma och syster till solbacken för att inhandla veckans nödvändigheter (har upptäckt att det finns fördelar med att följa med och handla, eftersom man då får vara med och välja alla gosaker etc!). Har dessutom tvättat upp mina converse skor i tvättmaskinen för andra gången och dom ser åter nya och fina ut!

Ikväll blir iaf en lugn kväll, måste förbereda mig psykiskt inför skolstarten har kommit skräckinjagande nära..


Kommentarer
Postat av: Ida

haha men det är ju sista året! sen är det bortgjort ;)

2009-08-18 @ 19:03:15
URL: http://foreversummer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0