01,08,09

I en mardröm igen


Gammalt foto på Ida, taget av mig

Gårdagen var riktigt trevlig och spenderades med Ida, god mat och en musikal. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske blir att fota med Ida eftersom hon blivit sminkad på make up store och då är det ju lite extra kul att fota, med proffessionell sminkning! Men annars får vi se.

_________________________________________________________

Oj, jag upptäckte just att det här inlägget aldrig lades upp, så nu tänkte jag berätta hur det blev.

Ida kom hit för någon timme sen och vi började fota direkt, och resultatet? Det blev riktigt Grymt! Hennes sminkning var en typ av sotade ögon fast med inslag av lila, sjukt snyggt. Dessutom hade hon med sig sitt nya objektiv som var riktigt roligt att fota med. Hoppas hon hinner skicka lite bilder innan hon far ut (station tror jag?) så jag kan lägga upp några. Annars får ni se bilderna imorgon, längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0