09,02,09

Rock all night long



 Foto: Pappi

Ni kanske inte kommer  ihåg det men min pappa har ju startat en klubb med killen som äger Kåffe in som heter Club HopUp, där det spelas musik från 40 - 60 talet, som rockabilly, soul, blues, jazz osvosv. Och nu i lördags hade dom premiär på nocks. Det blev stor succé, redan kl 23.00 var lokalen fullsatt och om jag inte kom ihåg helt fel tror jag det kom ungf 300 pers! Tror faktiskt det är rekord över hur mycket folk det har varit på nocks (fast jag kan ha fel också). Riktigt kul att det blev så lyckat, pappa oc. har tusan jobbat hårt för det där :)


Ska föresten påminna alla om att det är Schlager konsert nu på onsdag i Anderstorps Aulan! Blir gamla godingar i nytt omslag ,så missa för allt i världen inte de :) Dessutom kommer det ju en hemliga gäster som inte ens vi musikare vet vilka det är ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Så roligt! :)

2009-02-10 @ 10:11:16
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0