14,02,09

Jag testar nya vägar som aldrig tycks ta slut


Bild av Ida Nilsson

Gud vad fint väder det är idag! Jag och vikkan passade på att ut en sväng, riktigt härligt faktiskt :) Före det så var vi in på Elgiganten för att köpa nånting för vårat present kort på 400 kr. Blev att beställa Singstar Disney som kommer nästa vecka, vi gillare :D sen får man väl se vad som den sista hundringen går till, kanske ett nytt gh :)

Ikväll blir det ju som sagt Melodifestivalen och jag peppar faktiskt rätt ordentligt, ska som jag sagt tidigare ta med mej systemkameran och dessutom ska jag mobba warg för att han ska stå i garderoben och ta emot min jacka ;) mohaha. Nä nu blir det att spela lite icy tower och sedan gh, var allt för länge sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0