17,02,09

When the stars go blue


Rätt glada tjejer=)

Sitter på pappas dator ute i verkstan nu, hjälper honom med att fixa till några bilder för hans hemsida samtidigt som jag smyg skriver ett snabb inlägg ;) Guffe ringde mej före middan idag för att fråga mej om Foto provet (som jag självklart också hade glömt bort) och jag känner verkligen hur körd jag är på det provet.. kan verkligen ingenting, blir att chansa sej igenom allt typ :S Men vad att göra, har inga grejer så jag kan plugga heller så.

Men jag peppar ändå för morgondagen och torsdag för ja som sagt spelar ju jag och Linda på Efyran imorrn kl 19.00 om nu någon har lyckats missa det ;) Och sen på torsdag ska äntligen jag och Ida vara i studion och fota :D Kmr bli super! Hoppas vi har lyckats fixa internet så jag kan lägga upp några av bilderna, annars får ni se dom senare :) Nä nu ska jag göra klart bilderna åt pappa, hoppas vi ses på efyran imorrn ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0