01,02,09

I can't run away



Idag har varit en skön dag, inte jobbig som söndagar oftast brukar vara. Först gick jag och mamma ut och gick i 1 ½ timme, var hur härligt som helst :) var värsta vår vädret, fåglarna kvittrade och det var inte ett enda moln på himlen. Sen efter promenaden satte jag mej framför tv:n med en kopp te för att se Den gröna milen som jag spelade in igår (var för trött för att orka se den igår). Har försökt se den filmen 2 gånger men har aldrig fått se så långt men idag lyckades jag allt se klart den. Måste säga att jag tycker den var riktigt bra! Ganska hemsk ibland och sorglig men riktigt fin, jag älskar mr Jingells (musen).

Nu ligger jag i min säng medans paulina och hennes kompis spelar Fifa 07 på mitt playstation. Ganska högljutt spel, dom har till och med en komentator. Snart ska dom på fotbolls träning och jag ska till min pappa. Så då har jag som vanligt inget internet vilket är hur störande som helst. Måste verkligen på riktigt fixa det nu, får abstinens annars juh. Men jag har ju iaf gratis sms så jag kan hålla kontakt med världen från bure ;)


Kommentarer
Postat av: vikkan

cooltjej_91

2009-02-03 @ 17:51:02
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: vikkan

har din blog dött eller? denär typ dödare än klassbloggen. & då är det inte bra

2009-02-07 @ 11:14:12
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0