01,02,09

Were gonna rock all night long



Ja nu är jag hemma från stan och har shoppat! Men dock inte på Rean som var tänkt utan jag hittade kläder på H&M (inte rean då) Blev ett par beiga chinos (även fast jag hade lovat mej själv att inte köpa sånna eftersom typ hela stan har ett par menmen), en lila t-shirt med bambi tryck på (haha jag gillare) och en svart blus med körsbär på. Blev som en gullig stil jag sökte mej till idag ;) Dessutom fick jag en ny orkidé av mamma, den jag fick ärva av henne var tyvärr redan död. Så nu blev det en vit levande en :) Och vet ni vad jag upptäckte nyss :D? Att det går att lägga in bilder från systemkameran utan att jag behöver installera med nån skiva!! Skit bra, slipper jag ha sunkiga mobil bilder :D wii.

Och sist men inte minst så blire att dra till bersbyn med guitarhero och minneskort i högsta hugg,  Ögren och jag ska spela tills fingrarna blöder, lr hur ;)? Trore blir wonderful

  
 Orkade inte ta några fancy bilder med systemisen så ni får nöja er med mobilbilder ;)

Kommentarer
Postat av: carriie

iknow!! :D love theM!

snygg designen är btw, rååball header! gjort själv?:D

2009-01-02 @ 22:22:51
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: ögren

det BLEV wonderful =D !!!

2009-01-02 @ 23:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0