03,01,09

Don't worry, be happy





Nej det är inte jag som ska utomlands.. tyvärr.. Har suttit och pratat med Ida ett tag nu :) Hon är ju som sagt i Vietnam och steker!! Jag tycker fortfarande hon var dum som inte tog mej med men vi får ta igen det en annan gång ;) Tjaa va säger man? De ser väl inte så dumt ut det där? Tror att dom som kallast hade 26,5 grader och det säger ju en hel del. På bilderna ser ni "deras" strand och  den bungalow dom bor i :) Man skulle lätt kunna vänja sej vid det där. Men ida är ju som hon är och sitter i skuggan och läser böcker ist, hon är söt ;) Den 11:e januari kommer hon iaf hem, då ska hitta på nånting! För jag saaaknar henne.

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Håller helt klart med. Ida skulle ha tagit med oss!

2009-01-03 @ 17:03:10
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

har saknat dig med sötnos, massooooor har jag saknat dig! nu är jag hemma iallafall! :)

2009-01-12 @ 05:58:17
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0