03,01,09

I am legend



Resultatet av att man inte kan somna, blir en film med Will Smith ist! Fast jag undrar om det var så smart att sätta på just I am legend, den är ju typ råläskig till och från, tkr jag iaf :O Men det är ju faktiskt en riktigt bra film så jag gav den en chans=) Tyvärr klarade jag inte av den dåliga kvalitén och spänningen så länge, såg kanske en tredje del, får fortsätta imorrn. Så nu fördriver jag tiden med att skriva lite grann samtidigt som jag laddar min Ipod (ska lyssna på Hp 6, det somnar man alltid gott till haha). Vete tusan om jag orkar vänta på den längre, får hoppas den lever så länge att jag lyckas somna iaf ! Ursch vad jag är hungrig också.. haha god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0