11,01,09

Äventyr

Som ni vet såg jag j u Yes Man i fredags, och jag måste bara få börja med att säga att den var riktigt bra (enligt mej iaf). Mycket bättre än jag trodde den skulle vara, så en riktigt posetiv överraskning :) Gillar ni komedier så äre verkligen en film att se. Dessutom såg jag en trailer om den kommande filmen The curious case of Benjamin Button, den handlar om ett barn som föds gammal och sedan verkar bli yngre och yngre (ist för som vanligt äldre). Jag vet att det låter konstigt men på trailern verkade den seriöst bra. Tror jag ska försöka få med Ida och se den, vi ska dessutom se The Dunchess lr hur den nu stavas :) Har jag förresten sagt att Ida kmr hem idag :D? vet inte riktigt när men hoppas det är snaaart! RING MEJ!

Nu kommer iaf lite bilder från måndagens skoter äventyr med några musikar tjejer :)



  



  
  



  
Måste göras om nån gång !


Kommentarer
Postat av: h

måste verkligen göras om!:D

2009-01-11 @ 20:12:02
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/
Postat av: Ida

Ida is back in town! ;) med noll kronor på mobilen.. måste fixas! puss

2009-01-12 @ 05:54:38
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0